جمعی از اهالی رسانه به مناسبت ماه مبارک رمضان دوشنبه ۲۴ خرداد با دکتر محمود احمدی نژاد دیدار کردند.

در این نشست که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد، جمعی از اهالی رسانه و نمایندگان پایگاه های خبری به بیان نقطه نظرات خود پرداختند که متن منتشر نشده آنها در ادامه آمده است.

میلاد صفایی: ما رسانه احمدی نژاد نیستیم/ رسالت ما همان رسالت احمدی نژاد است

میلاد صفایی نماینده تحریریه پایگاه خبری تحلیلی مستبین در این نشست با اشاره به اینکه اگر جلسه رسانه هاست و جمع اگر جمع رسانه ای است، خوب است بگوییم که کی، رسانه کیست اظهار داشت: آنها که برچسب های رنگارنگی مثل کوتوله سیاسی و دهاتی و منحرف و بی سواد و اختلاس گر و ساندیس خور و غیره و غیره را هر روزه می شنوند و با لبخندی پرمهر از کنارش می گذرند، اگر رسانه‌ای بوده باشند، برچسب جیره خوار احمدی نژاد هم روی پیشانی‌شان هست. آمده ام که بگویم ما رسانه احمدی نژاد نیستیم، احمدی نژاد رسانه ماست. رسانه ما که وجودمان دیده نمی شد و صدایمان شنیده نمی شد.

وی ادامه داد: او صدای رسای گلوی خفقان گرفته پیر مرد جیرفتی است که بر سر من فریاد می زد که تو نمی‌فهمی احمدی نژاد کیست. من می فهمم که تمام اقوام و اجدادم در کپر زندگی می کردند و حالا از باد و باران و گرما و سرما و ناامنی، به مهربانی مسکن مهر پناه برده ایم. احمدی نژاد رسانه آن کشاورز شالی‌کاری است که در سفر به آمل، هم خوان خانه اش به روی ما گشوده بود و هم سفره دلش، که در زمان دولت مهر و عدالت، وقتی برنج در کیسه کشاورزان بود، راه واردات بسته و بود و آهی می کشید از عمق جان که ولی امروز … بگذریم!

این فعال رسانه با بیان اینکه رسالت رسانه من، حمایت از احمدی نژاد و تخریب x و y نیست بیان کرد: تاریخ بارها و بارها و عصر حاضر به شفافیت هرچه تمام تر، ثابت کرده است که عزت و ذلت در دست خداست. رسالت من، همان رسالت احمدی نژاد است. من نیامده ام که حامی احمدی نژاد باشم. آمده ام که احمدی نژاد دیگری باشم و احمدی نژادهای دیگری بسازم. آمده ام که با هم، شعارهای انقلاب را سر دست بگیریم و پرچم عشق را بر قله کمال انسان ها به اهتزاز درآوریم.

صفایی با بیان اینکه رسالت من این است که چون او به گونه ای پاکیزه زندگی کنم که فردا و پس فردا، فرزندانم را میم.الف و عین.الف و سین.شین.صاد و نون.جیم.فنگ صدا نکنند گفت: احمدی نژاد فقط رئیس جمهور من نبود که من رسانه اش باشم.  احمدی نژاد معلم دینی من بود وقتی که حدیث «الا ولا یحمل هذالعلم، الا اهل البصر و الصبر» را چنان معنا کرد و فریاد سکوت چند ساله اش چنان در اعماق تاریخ پیچید که خفته های زیادی را بیدار کرد و خواب های زیادی را آشفته. احمدی نژاد بود که نگاه ها را از کش‌مکش بیخود بر سر کشمش و نخود، به افق های بلند توجه داد.

1 (42)

نماینده تحریریه پایگاه خبری تحلیلی مستبین افزود: مکتب بهار بود که تصویر تیره و تار آن جنگجوی آخرالزمانی ترسناکی که دلمان راضی نمی شد حتی بیکار و منفعل منتظرش بنشینیم را از ذهن ما پاک کرد و عقل و قلب ما را با امام علم، امام عشق، امام عدالت، امام کمال و امام نه آخرالزمان که امام هر لحظه و هر روزمان آشنا کرد و وجود ما را سلول به سلول، عاشق زندگی و جان نثاری در عصر ظهور و حکومت مهدوی کرد. و رسانه من اگر رشد یافته مکتب بهار است، باید یخ های سرد غرور و خودخواهی و مادی نگری را بشکند و زمین خشک روزمرگی را به بهارستانی تبدیل کند که جوانه های تعالی انسان ها در آن شکوفا شود.

وی با اشاره به اینکه احمدی نژاد یعنی اجماع جهانی علیه امپریالیزم، یعنی بیدار کردن فطرت های آزادیخواه و عدالتخواه علیه وحشیان شیک پوش و درندگان مسواک زده گفت: رسالت رسانه من، حرکت در جهت این روشنگری‌ها و بی آبرو کردن دستگاه ظلم جهانی است. احمدی نژاد روضه خوان هیئت علی اکبرهایی است که تازه فهمیده اند مفهوم «کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا» چیست و چگونه باید فرزند زمان خویشتن بود. و رسانه من اگر سینه زن حسین است، باید شمشیر زن این جنگ باشد. و نیک می دانم که حسن و حسین با هم جنگی ندارند و جنگ، جنگ علویان و یزیدیان است. جنگ انسان و شیطان است. جنگ ما با شیطان بزرگ است و بس و نیک می دانم که در این نبرد، لشکر حق باید یکدست و یکصدا باشد. که اتحاد ما کابوس اهالی زمستان است و تفرقه مان رویایشان.

صفایی در پایان اظهار داشت: این است که رسانه من هرگز با همکارانم هیچ گونه تقابل و رقابتی نخواهد داشت و با کمال افتخار دست دوستی و همکاری به سوی همه کسانی دراز کرده ایم که دل سپرده طریقت عشقند و سر سپرده حضرت بهار که پیر مرادمان، خمینی کبیر فرمود: تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم.

صالح طهماسبی: اجتماعی نیاز داریم که تنها به دنبال خدمت کردن باشد

نماینده تحریریه سایت خبری دولت بهار در این نشست با اشاره به جمع ها و حاصل جمع ها اظهار داشت: اهمیت این بحث زمانی درک می شود که ما دریافته باشیم به تجمعی نیاز داریم که با درنظر گرفتن همه احتمالات و پیشامدها از سختی و راحتی؛ سرّا و ضرّا؛ شدت و رخا؛ اقبال و ادبار اجتماعی و در شکست و پیروزی همچنان پابرجا و نیرومند باشد و افت نکند. برای تجمعی با این چشم انداز چگونه خودمان را تغذیه کنیم؟ مخصوصا وقتی می بینیم که هم در تاریخ و هم در انقلاب خودمان سابقه دارتر از ما که مجاهدت های زیادی داشتند دچار نکس و بازگشت شدند. کسانی که از همه هستی خود گذشت کرده بودند و امروز به همه چیز روی آورده و کسانی که از دریاها عبور کرده بودند در استکانی آب غرق شدند. چون کسانی که با تغییر شرایط احساس عقب ماندگی می کنند وقتی به بدی روی می آورند بدتر بدی می کنند. پس اگر بخواهیم که جمع ثابت قدمی داشته باشیم و از افرادی که گذشته خوب و عاقبت بدی را داشتند درس بگیریم، باید به نکاتی توجه داشته باشیم.

1 (44)

این فعال رسانه ای در ادامه با اشاره به اینکه جمع ها چند گونه اند گفت: جمع هایی که برای کسب عنوان و اعتبار و امکانات شکل می گیرند که هرچه آن امکانات محدودتر باشد درگیری و افتراق زودتر رخ می دهد. جمع هایی که به منظور فراگیری معارف و علوم گوناگون پا می گیرند که طبیعتا وقتی احساس شد که دیگر بار و بهره ای ندارد از هم گسسته می شوند. جمع هایی که انسان در آن نه با هدف کسب امکانی مادی یا معنوی بلکه با هدف شناخت نقطه ضعف های خود با دیگران پیوند می خورد چون ضعف ها و ظرفیت های محدود انسان در برخوردها مشخص خواهد شد. و دسته آخر جمع هایی که هدف از تشکیل آن صرفا خدمت و تکمیل کردن تلاش های دیگران و دادن ها و بخشیدن هاست. سید القوم خادمه تنها در این تجمع معنا پیدا می کند و این به سیادت باطنی نفوس نزدیک تر است. در این مرحله همان چیزهایی که جمع های دیگر را از هم می پاشاند اینجا عامل استحکام این نوع از تجمع می شود.

طهماسبی در پایان با بیان اینکه اگر بخواهیم جمعی داشته باشیم که حوادث و تحولات غیرقابل پیش بینی دنیا در شکل گیری و بقا آن اثری نداشته باشد و تجمعی داشته باشیم بیمه شده و پایدار بیان کرد: این نوع آخر تجمع تضمینی هست چون با هدفی دور هم جمع شدند که انگیزه های مادی که هیچ حتی در صورت استغنای علمی معرفتی و استغنای روحی و با وجود شناختن نقاط ضعف ها، به فکر خدمت کردن و کمک کردن و بخشیدن ها و دادن ها هستند. یعنی اگر هیچ نیازی نداشته باشیم و حتی نقاط ضعف خودمان را هم بشناسیم صرفا با نیت خدمت دور هم جمع می شویم. برای این افراد اهمیتی ندارد که وضیعت ها چه خواهد بود بلکه آن چیزی که اصالت دارد آموختن نحوه موضع گیری مناسب در هر وضعیتی است. اصلا با توجه به این اوضاع پرالتهاب اجتماعی و تحولات اثرگذاری که در نقاط دور و نزدیک جهان در حال رخ دادن هست و می بینیم که تحلیلگران متعدد چگونه از اثرگذاری رخدادهای سایر نقاط جهان بر فضای سیاسی اجتماعی کشور ما صحبت می کنند.

محمد حسن رضایی: تنها راه گریز از تهدیدات، تمرکز رسانه های انقلابی بر تبیین گفتمان انقلاب و بازخوانی خط امام

محمد حسن رضایی از فعالین رسانه ای در جریان دیدار جمعی از اهالی رسانه با دکتر محمود احمدی نژاد به مناسبت ماه مبارک رمضان به بیان نقطه نظرات خود در خصوص” رویکرد رسانه های جریان انقلابی و عدالت خواه نسبت به تبیین گفتمان انقلاب و خط نورانی امام خمینی (ره)” پرداخت.

رضایی در ابتدای سخنان خود برگ برنده و امتیاز ویژه جریان انقلابی و عدالتخواه در مواجهه با جبهه مقابل که از ظرفیت های گسترده رسانه ای، سیاسی و اقتصادی برخوردار است را فرصت ویژه و افتخار بازخوانی خط نورانی امام و انقلاب دانست و افزود: این افتخار نصیب ما شده که با پرچمداری دکتر احمدی‌نژاد و در سایه حمایت ها و هدایت های رهبری عزیز، امام خامنه ای (حفظه الله) در مسیر تبیین خط امام و گفتمان انقلاب قدم برداریم.

این فعال رسانه ای، در ادامه سخنان خود به تشریح فرصت ها، چالش ها و تهدیدهای پیش روی رسانه های جریان انقلابی و عدالتخواه در این راستا پرداخت.

وی بیان داشت: چالش پیش روی رسانه های انقلابی، عدم انسجام در سیاستگذاری ها و همپوشانی در این مسیر می باشد.

محمدحسن رضایی افزود: خلاء محتوای مناسب با تبیین گفتمان انقلاب و خط امام، چالش دیگر پیش روی رسانه های عدالتخواه است.

1 (46)

این فعال رسانه ای در تشریح تهدیدهای پیش روی رسانه های جریان انقلابی، گفت: سیاست زدگی رسانه ها و انتخاباتی شدن فضای حاکم بر برخی رسانه های انقلابی، با توجه به توان و کثرت رسانه ای جریان مقابل برای مواجهه و تخریب جریان عدالتخواه، بزرگترین تهدید پیش روی جریان انقلابی است.

وی در این باره توضیح داد: پس تنها راه گریز از این تهدید، تمرکز رسانه های انقلابی بر تبیین گفتمان انقلاب و بازخوانی خط امام می باشد، زیرا درگیر شدن با جبهه مقابل غیر از این عرصه جز به دام افتادن رسانه های انقلابی در زمین سیاست زدگی اثری به دنبال نخواهد داشت.

رضایی با افتخار دانستن پرچمداری بازخوانی خط امام و انقلاب، افزود: این افتخار و فرصت بزرگ الهی در این عصر نصیب ما شده تا در جهت حفظ، تقویت و ترویج گفتمان انقلاب و خط امام ثابت قدم بوده و به مردم و انقلاب اسلامی خدمت کنیم.

محمدحسن رضایی با اشاره به این موضوع که این حرکت انقلابی قطعا در راستای مطالبات و منویات رهبر معظم انقلاب است، بیان داشت: این وظیفه بزرگ که اکنون به دوش رسانه های جبهه انقلاب است، سدی بزرگ و محکم مقابل خط تحریف امام راحل، و انحراف از اهداف متعالی انقلاب اسلامی و جریان نفوذ دشمن خواهد بود.

این فعال جبهه رسانه ای عدالتخواه، در بخش دیگری از سخنانش وظیفه نخبگان فرهنگی و رسانه ای جریان انقلابی را مواجهه منطقی و مستدل با همجمه های ناجوانمردانه و تخریبی علیه دولت انقلابی و مکتبی مهر و عدالت دانست و بیان داشت: همین شبهه پراکنی ها علیه خدمتگذاران واقعی مردم و انقلاب، بهانه ای برای برچسب زنی و تکفیر جریان انقلابی و عدالتخواه شده است.

رضایی در این رابطه بیان داشت: برخوردهای هیجانی و غیر مستدل با شبهاتی که مخصوص جامعه نخبگانی کشور نسبت به جریان عدالتخواه و عملکرد دولت مهر و عدالت می باشد، راهکار مناسبی نیست و در اکثر موارد اثر منفی خواهد داشت.

وی در پایان سخنان خود خاستگاه اکثر شبهات و هجمه ها را اتاق فکر فتنه ی تحریف خط امام و انقلاب دانست و افزود: جریان فتنه به واسطه پروپاگاندای رسانه ای و سیاسی خود، این شبهات را به عمق افکار برخی نخبگان رسوخ داده و وظیفه انقلابی ما، پاسخگویی مستدل بهمراه تبیین نقشه فتنه شوم تحریف خط امام و انقلاب است.

محمدمهدی حاجی عباسی: مستضعفین باید نماینده واقعی خود را در صحنه مدیریتی کشور ببینند

محمد مهدی حاجی عباسی نماینده تحریریه هفته نامه مستضعفین در این نشست با اشاره به اینکه در روز ۲۴ خرداد هستیم بیان کرد: سه سال قبل در این روز، انتخاباتی برگزار شد که مهمترین غایب آن مستضعفین بودند؛ بطوری که هیچ یک از هشت کاندید حاضر در صحنه انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲، منافع توده های مستضعف جامعه ایرانی را نمایندگی نمی کردند و از این نقطه بود که بعد از هشت سال، مجددا پدیده” بحران نمایندگی” به معنای سلب امکان انتخاب مردم، از میان بازیگران عرصه قدرت در کشورمان رقم خورد.

این فعال رسانه در ادامه گفت: در آن روز، مستضعفین، نه الزاما به معنای فقرا و محرومین، بلکه به معنای کسانی که زیر یوغ مثلث شوم استعمار و استثمار و استحمار؛ آنچه باید باشند نیستند و مسیر رشد و تعالی و کمال شان با تدابیر ارباب زر و زور و تزویر سد شده است از داشتن شخصیتی که منافع و مصالحشان را نمایندگی کند محروم ماندند و امروز نتیجه آن شد که اگر بخواهیم بهترین عبارت را برای توصیف آنچه در سه سال اخیر بر میهن مان گذشت گزینش کنیم تنها و تنها به واژه” بسط استضعاف” خواهیم رسید.

نماینده تحریریه هفته نامه مستضعفین با بیان اینکه سه سال اخیر را دوران” بسط استضعاف” می دانیم اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی را در سطح ملی، منطقه ای و فرامنطقه ای به استضعاف کشیده اند چون تمام ظرفیتهای تکاملی انقلاب مان را به بند کشیده و مانع رشد و توسعه آن می شوند. امروز دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران را به استضعاف کشیده اند چون همه استعدادهای آن را در خیابان گردی با دشمن به اسارت برده اند. امروز صنعت هسته ای ایران را به استضعاف کشیده اند. امروز صنعت نفت ایران را با قراردادهای آی پی سی به استضعاف کشیده اند. امروز تولید ملی ایرانیان از کارخانه ارج و پارس الکتریک تا سایپا و ایران خودرو و صنایع معدنی از مس سرچشمه تا فولاد مبارکه و آلومینیوم اراک را به استضعاف کشیده اند. امروز بهداشت و آموزش مردم را به استضعاف کشیده اند. امروز مسکن مهر را به استضعاف کشیده اند.
امروز هدفمندی یارانه ها را به استضعاف کشیده اند.

1 (53)

حاجی عباسی افزود: در یک کلام امروز ایران و ایرانیان را به استضعاف کشیده اند و این همان پروژه اصلی وطن فروشان در همه تاریخ و جغرافیا است که باید وطن شان را تحقیر کنند، وطن شان را به استضعاف کشانند تا برای وطن فروشی شان توجیه فنی و اقتصادی و حقوقی بتراشند و پلیدی های شان را بزک کنند!

این فعال رسانه با بیان اینکه روند به استضعاف کشاندن ایران و ایرانی تنها زمانی متوقف می شود که مستضعفین از معادلات قدرت غایب نباشند و نماینده واقعی خود را در صحنه مدیریت کشور حاضر و فعال ببینند بیان کرد: مانند آنچه از سالهای ۸۴ تا ۹۲ در عرصه واقعی قدرت رقم خورد و دولت نهم و دهم با سکانداری جناب آقای دکتر احمدی نژاد و ارشادات رهبر معظم انقلاب توانست منافع و مصالح مستضعفین را نمایندگی کرده و پروژه استضعاف زدایی از ایران و ایرانی را با قدرت و سرعت به پیش ببرد. بنابراین معتقدم برای مقابله با وضعیت کنونی که جز بسط استضعاف و مستضعف سازی ایران و ایرانی نیست، نیازمند حماسه ای کبیر از جنس سوم تیر ۸۴ و ۲۲ خرداد ۸۸ هستیم تا یکبار دیگر مردی از جنس مستضعفین و باورمند به مبارزه در راه مستضعفین تاریخ ایران را ورق بزند.

نماینده تحریریه هفته نامه مستضعفین در پایان اظهار کرد: ما بر اساس آیه ۷۵ سوره نساء که می فرماید و مالکم لاتقاتلون فی سبیل الله والمستضعفین معتقدیم که راه خدا و راه مستضعفین یکی است و بر همین مبنای قرآنی به وعده خداوند در نصرت دهی به مجاهدین و مبارزین در راه مستضعفین امید داریم که وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ

مریم کربلایی: حاکمان بر مردم حاکم شده اند اما بنا بود خادم ملت باشند!

سرکار خانم مریم کربلایی نماینده تحریریه پایگاه خبری تحلیلی نسیم بهاری با اشاره به اینکه آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی چیزی جز ارزش های فطری انسانی نیست اظهار داشت: ارزش هایی مانند آزادی، عدالت، مهرورزی، حفظ کرامت انسانی، مدارای با مردم، صلح و سایر ارزش های انسانی که دقیقا همان مظاهرِ انسانِ کامل که فقر و احساسِ نیازش در دنیا دیده می شود و برای همین انقلاب می خواهد زمینه سازی باشد برای ظهور. اینکه آن ارزش ها و آرمان ها چقدر محقق شده اند پرسشی است که پیوسته باید از خود پرسید.

وی افزود: با توجه به مشکلاتِ اقتصادی، فقر و تبعیض؛ مردم شرایطِ مالی و رفاهی خوبی ندارند و بحثِ رفاه مردم باید مورد اهمیت قرار بگیرد. چرا که امام اگر بیاید جامعه ای می سازد که کفِ آن رفاه و نبودِ فقر است و این حداقلِ آن جامعه است. هدف بالاتر است ولی این کفِ جامعه ایست که امام می سازد و از ابتدائیات. بنابراین اگر ادعای اصلاحِ جامعه و ادعایِ اصلاح جهان را داریم، باید به سمت جامعه ای پیش رویم که رفاهِ مردم در آن جامعه تامین شود و تلاش برای رفعِ فقر و تبعیض و فشارِ اقتصادی انجام شود. که این جزء وظایف ماست اگر واقعا می خواهیم به آرمان های انقلاب وفادار بمانیم. می دانیم اگر مردم به رفاهِ نسبی دست پیدا کنند، خانه ای و مسکنی و سرپناهی داشته باشند و حقوقی برای بر آوردنِ نیازهای اساسی و اولیه ی خانواده شان، اگر درگیر مسائلِ اقتصادی و ابتدایی برای زندگی نباشند، آن زمان فراغ خیال دارند و فکرشان آزاد است به آن چیزهایی فکر کنند که بناست بیاندیشند! آسوده خاطر به خودشان، انسان و انسان کامل بیاندیشند و به عهدی که با خدا بسته اند و به بهبود و اصلاح جهان بیاندیشند. از محدوده ی کوچکی که در آن هستند خارج شده و افق های بالاتر را ببینند و در جهتِ تحققِ جامعه ای آرمانی برای آمدنِ امام عصر (عج) تلاش کنند.

این فعال رسانه نقشه ی شیطان را همین مشغول کردنِ مردم به رفعِ نیازهای حداقلی و ابتدائیاتِ زندگی دانسته و بیان کرد: البته دیدیم با هر طرحی که به رفاهِ مردم ارتباط داشت و آنان را تقویت می کرد، چه برخودی شد.

1 (51)

کربلایی با بیان اینکه عدالت و آزادی از ارزش های دیگر انقلاب هستند گفت: دکتر احمدی نژاد به بهترین شکل در سفرِ اخیرش به زنجان در مورد این مفاهیم توضیح دادند و کمتر جایی تعبیر و تفسیری به این زیبایی و کاملی با نگاهی اینچنین انسانی به عدالت و آزادی، دیده شده است. هر دو از ارزش های فطریِ انسانی هستند و از آرمان های انقلاب اسلامی. در بیانِ او، آزادی به عنوانِ فطری ترین امر در درونِ انسان ها، مقدس است و عدالت ستودنی! و بنظر می رسد صحبت های ایشان در این مورد، کامل ترین صحبت ها بود و نیاز به توضیحِ بیشتری نیست!

وی مهرورزی را جلوه ای دیگر از امام عصر (عج) دانسته و بیان کرد: اگر ادعا داریم انقلابمان هدف اصلی اش زمینه سازی برای ظهور است، بی توجهی به آن، نادیده گرفتنِ آرمان های انقلاب است. مهرورزی، مهر و محبتی که دنیا تشنه ی آن است، نبودش دردِ بشر است! حاکمان بر مردم حاکم شده اند اما بنا بود خادم ملت باشند! و مهری به مردم ندارند. وقتِ آن است که از مهرورزی بیشتر سخن گفته شود تا آن امام که وجودش سرشار از مهر به انسان هاست، بیشتر شناسانده شود و نیازش احساس دوست داشتن و محبت به مردم، آمیختنِ عدالت با مهرورزی، کاری ست که می توان در زمینه سازی برای رسیدن به جامعه ای که امام می سازد انجام داد. مهرورزی در جهان نایاب شده و هر کسی به فکر سلطه و تسلط, حکومت حاکم شدنِ بر مردم است! مهرورزی یعنی قیم مآبانه با مردم برخورد نشود. حتی در موردِ اجرایِ قوانین، به آنان عتاب نشود. قوانین را برای رفاهِ حال آن ها خواستن نه وسیله ای برای تحقیر! همیشه مهر و محبت را بر توده های مردم گستراندن, چونان آن امام که مهرش همه را در بر می گیرد.

این فعال رسانه در پایان افزود: امروز، بارِ سنگینِ یاد آوری این ارزش ها و باز خوانی این آرمان ها, بر دوشِ دکتر احمدی نژاد است!

فیروزی: باید منویات امام و رهبری را اصل قرار دهیم

سرکار خانم فیروزی از تحریریه پایگاه تحلیلی امام (ره) با بیان اینکه درگیری در روزمرگی ها و مصلحت اندیشی های روزمره مانع حرکت جمهوری اسلامی می شود گفت: رجوع به سخنان حضرت روح الله، رجوع به سخنان اسلام انقلابی خمینی کبیر است که مردم خواهان آن بودند

وی افزود: صحبت های امام اولی ترین مرجع برای شناخت مواضع امام است. دیگر لازم نیست ویژگی های خط امام را از این و آن بشنویم.

این فعال حوزه رسانه با بیان اینکه امروز حرف ما نسل دومی ها و سومی های انقلاب با مسئولین از سر دغدغه مندی این است که صحیفه امام، خواندن دارد اظهار داشت: اگر صحیفه را کمی با دقت بخوانید یک دوره کامل مبانی تحلیل و عمل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بر اساس اسلام خواهد بود که مدرس آن شخصیتی چون امام خمینی است.

1 (45)

فیروزی امام خمینی را به عنوان کسی که آراء و نظراتش ریشه در مبانی شیعی و فقهی دارد دانسته و با طرح این سوال که چرا صحیفه امام را به عنوان سند بالادستی نظام انتخاب نکردیم گفت: چرا عده ای برخلاف این منشور سخنوری می کنند. امام با کسی تعارف نداشت و قائم مقام خود را عزل و نوه خود را که در چارچوب نظام نبود طرد کرد. امام ریاکاری را قبول نداشت. تدریس کتاب های انسان شناسانه ای محض در دانشگاه ها را قبول نداشت. امام همواره جامعه را به سمت وحدت و دوری از قوم گرایی و دو قطبی گرایی دعوت می کرد. به بیان حضرت آقا دشمنان فکر می کردند اگر امام را از جامعه ببرند، اهداف نظام اسلامی دچار مشکل شده و انقلاب شکست خواهد خورد.

وی در پایان افزود: اما بعد از ایشان کسی سکان کشور را بدست گرفت که توانست و می توانند کشور را از تمامی فتنه انگیزی های داخلی و خارجی حفظ کرده و عبور دهند. این روزها به هر گوشه که نگاه کنید این خواسته رهبری دیده نمی شود. از نیروهای انقلابی که درگیر بازی های سیاسی هستند تا دیگرانی که توقعی از آنها نیست. شاید امروز بیشتر از هر دورانی به آن دوران نزدیک شده ایم که باید این منویات را اصل و در مسیر را خود قرار دهیم.